söndag 23 januari 2011

Vi växer så det knakar!

I onsdags slog vi nog rekord! Vi var mellan 20 och 25 personer på stickcaféet (jag tappade räkningen)! Jätteroligt! Ändå kunde jag räkna upp några stycken som brukar vara med men som inte var där i onsdags. Verkligen kul med så många regelbundna deltagare och så många nya ansikten. Artikeln i Hallands Nyheter innan jul gjorde många uppmärksamma på oss, det syntes inte minst i besöksstatitistiken för bloggen.
Vad tror ni, kan vi slå nytt rekord på onsdag?

Jag har sett att Tant Kofta har inspirerat flera av stickerskorna, en satt med uppifrånochner-tröja och en annan satt och funderade på hur man stickade ett "R". Förhoppningsvis ska jag lyckas med att lägga upp lite fler bilder snart, min dator vill inte riktigt samarbeta idag. Jag stickar väl vidare på mina dominorutor och hoppas på en bättre datordag snart!
//Therése

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar