söndag 28 november 2010

Första ljuset tänt

Första advent och adventstjärnan brinner i fönstret, julduken är på bordet och julstämningen börjar smyga fram i hemmen. Tyvärr kommer inte julstämningen ensam, den brukar ha med sig stress och julklappshysteri också..
Jag brukar faktiskt vara nästan färdig med julklapparna runt första advent, men i år har jag knappt börjat. Alla som jag ska handla julklappar till är vuxna som redan har det mesta de behöver. När inspirationen tryter brukar jag surfa runt på nätet och leta smarta, roliga, fina prylar, inte minst såna man kan tillverka själv.
Förra helgen tipsade jag om två bloggar med härlig inspiration, idag får ni två bloggar till att kika i.
Tant Kofta och Koftans Kofta är två bloggar med en bloggare bakom. Båda bloggarna innehåller både fina alster och beskrivningar!

Har ni fler inspirationstips, skriv i kommentarsfältet eller mejla till kulturstickan@gmail.com så lägger vi upp tipsen här!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar