måndag 20 december 2010

Kulturstickan i Hallands Nyheter

Idag är vi med i tidningen! På vår julavslutning fick vi besök av en reporter och en fotograf från HN och idag kom resultatet. Jag har i skrivande stund inte läst artikeln men så fort jag slutar jobbet idag ska jag åka och köpa mig en tidning.

För er läsare som hittat in hit efter att ha läst artikeln i HN vill jag informera om att ni är hjärligt välkomna att komma och sticka/virka/pyssla/fika med oss! Just nu har vi jullov men kör igång igen onsdag 12 januari kl.17-20 (eller drop in/drop out) i Studieförbundet Vuxenskolans lokaler (mittemot Kvantums källarparkering), samma ingång som till centerpartiet. Känn er hjärtligt välkomna!

För er som har facebook-konto så finns vi där med, bli ett fan till Kulturstickan där med så kommer uppdateringar och roliga länkar där med!
//Therése

1 kommentar :

  1. Har läst artikeln och den är väldigt trevlig. Väntar på att den även ska läggas upp på webben så ännu fler kan ta del av den :)

    Fortsätter med min pippi-kofta som syns på bilden. Om tre månader är det tänkt för nedkomst, så den ska vara klar då. Tyvärr blir det nog lite för stor för bebisen...men det blir säkert bra :)
    /Caroline

    SvaraRadera